fredag 5 oktober 2007

Sköna Fredag!

Ha en skön och avkopplande helg alla!
Kram Jenny !

18 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Såå himla gullig vagn !! och vad fint med den lilla lyktan så där..
Kram Anette

WhiteVintageDreams sa...

Åh vilken söt vagn :). Tack för Vintage-Nina-tipset...älskar hennes hem :).
Trevlig helg!
Kramar

Handplockat sa...

karamell vagn
=)
Mums

Ha en go helg vännen

Anonym sa...

Oj, så fint du har! Har kikat igenom hela sidan! Jättefina detaljer du visar! Himla gulligt med vagnen som tidningskorg och med lyktan till! :)

Färjtorp sa...

Vilken perfekt tidningssamlare!
Gulligt.
Trevlig helg på dig med.
Kram Johanna.

Goa sa...

Såå jättevackert! Som alla dina bilder från ditt underbara hem! Jag har varit här inne sen dag ett:)
Kramar

Skatan sa...

Hej! S� mycket fint du har h�r p� din sida...jag har stannat och beundrat mycket och l�nge : )

Tittar in och �nskar dig en trevlig helg. V�lkommen till mitt n�ste n�r det passar f�r en utflykt!

kram.

My White Cottage sa...

En sån söt vagn! Faktum är att vi har en nästan identisk på landet, som var min mammas! Jag har numera valt att bara ha min blogg öppen för inbjudna läsare, av lite olika anledningar, men jag skulle bli jätteglad om du vill fortsätta läsa hos mig! Mejla mig i så fall på vartnyahem@hotmail.com så skickar jag dig en inbjudan!

Önskar dig en fin helg!
Kraaam!

MiaMaria sa...

Så sött!
Trevlig fredag!
Miamaria

Hem och Lycka sa...

vilken söt vagn! trevlig helg, kram!

faster atta sa...

Underbar tidskriftsamlare!

Anonym sa...

Åh vilken vacker vagn!
Ha en trevlig helg du också!

Ljuva ro sa...

Men vilken söt liten vagn!

Solsjö - Under en vind sa...

En liknande vagn finns hos mig också!! En skön och mysig helg till dig med! Kram!

"M" sa...

Fin vagn, letar efter nåt liknande, men inte hittat nån än.
mvh "M"

Marie sa...

Jättemysig bild! En liknande har min mamma, som hon åkte i som liten. Vilken rolig idé att ha tidningar i den.

Trevlig kväll.
Kram Marie

MODERN COUNTRY sa...

Å, så nydelig vogn!! Nostalgi står skrevet over den :)
Ha en deilig helg du og!
Aina

Jenny Oak Fae sa...

Söt vagn ! Själv har jag en gammal dockvagn i ljusgrönt <3